Bereczki Blog

Bereczki Blog

73 év, 73 gyertya

Corvinus 2020-tól magánegyetem lesz

2018. november 02. - bereczki

Palkovics László bejelentette, Lánczi aszitált hozzá... a Corvinus 2020-tól magánegyetem lesz.

 

Ma meglátogattam az egyetemet. Álltam ott és néztem, tudtam 73 évnyi áldozatos munka van előttem, amit oktatók és hallgatók generációi építettek fel.

Tudom, hogy az egyetem ennél nagyobb tisztességet érdemelt volna, de fontosnak éreztem, hogy kifejezzem a hálám valamilyen formában azért, hogy a Corvinusra járhatok.

Köszönöm az oktatóimnak, köszönöm hallgatótársaimnak, és nem utolsó sorban édesanyámnak a lehetőséget a diploma megszerzésére.

Az ingyenes oktatást a 2020-ban egyetemet kezdő generáció is megérdemelné, talán nálam sokkal inkább.

Bízom benne az élet fog esélyt adni nekik is.

227b52c1-1e5e-4288-bd1f-27cff4f345dc.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://bereczki.blog.hu/api/trackback/id/tr5014339175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása